Новини

Головна Новини Професійний погляд Бліц-інтерв’ю Хайса Юкена – Голови Правління СК Fidem Life

Бліц-інтерв’ю Хайса Юкена – Голови Правління СК Fidem Life

13.02.2013
Українська федерація убезпечення

Що, на Ваш погляд, відбулось важливого у 2012 році на страховому ринку України?

   На ринку страхування життя   у 2012 році є значний приріст страхових премій у цілому, але левову частку приросту було забезпечено за рахунок продажу банківських продуктів (так зване страхування позичальників кредитів).

   На жаль, зміни у законодавстві стосовно сплати ЄСВ за договорами особистого страхування для страхувальників юридичних осіб  призвели до зменшення частки  страхових премій від корпоративних клієнтів. Це  знайшло своє відображення не тільки у частині  зменшення кількості укладання нових договорів,  але й, на жаль, значна частка накопичувальних договорів, які були укладені  до вступу в дію Податкового Кодексу, була розірвана по ініціативі страхувальників.   Щодо інших важливих подій  на ринку страхування життя – слід зазначити прихід на ринок  голландської  страхової групи AEGON, шляхом придбання 100% акцій української СК Fidem Life, а також  французької групи АХА, яка придбала ліцензію на страхування життя у 2012 році. А отже має наміри розвивати цей вид страхування. Взагалі, з часу мого приїзду до України, жодна міжнародна лайфова страхова компанія не приходила на ринок. Не секрет, що за Україною дуже пильно спостерігає багато іноземних інвесторів, адже ринок страхування життя є дуже привабливим. Тож, сподіваюся, що саме прихід AEGON стане початком успішної історії не тільки для Fidem Life, а й для лайфового ринку в цілому.

  Стосовно змін у законодавстві  слід зазначити кропітку роботу над новою редакцією Закону «Про страхування», який, на жаль так і не вступив у дію в минулому році.

Які важливі для Вашої компанії події відбулись у 2012 році?

   Рік 2012 для Fidem Life був дуже значимим та вирішальним. Наша компанія не тільки піднялась по рейтинговій шкалі вище на одну позицію, а й закріпила за собою імідж надійної та стабільної компанії, що не припиняє постійний розвиток. Тому вибір нашої компанії для подальшої співпраці у складі групи AEGON (одного із світових лідерів на ринку страхування життя)  був закономірним.   Компанія перевиконала річний план збору страхових премій у 2012 році. Своєю щоденною кропіткою роботою ми доводимо, що наші клієнти – понад усе. Тож, я впевнений, що ми заслужили бути обраними групою AEGON та виправдаємо усі покладені на нас сподівання. Наша команда вірить у свою справу та чітко слідує обраній стратегії розвитку.

Чи плануєте ви запускати нові клієнтські програми/продукти у 2013 році?

   2013 рік – це рік позитивних змін для нашої компанії.  Звичайно ми  будемо намагатись впровадити щось із нового та успішного, що є у нашої материнської компанії. Наразі нам відомо, що група AEGON у Європі є дуже успішною в продажі додаткових ризиків у страхуванні життя, а також інвестиційних програм страхування, тому ми також будемо намагатись покращити продуктову лінійку. Хоча і тепер наша компанія пропонує своїм клієнтам широкий спектр страхових програм та ризиків.  Звичайно після вступу в дію  нової редакції Закону Про Страхування можливості страхового ринку будуть значно ширшими в частині пропозицій для клієнта – з’явиться інвестиційне страхування (unit-linked),  зміняться підходи до поняття «медичне страхування». Наша компанія дуже відкрита у спілкуванні як зі своїми клієнтами, партнерами, так і з представниками ЗМІ. Ми з радістю будемо ділитися усіма позитивними змінами та появою нових продуктів.

Які зміни (законодавчі та організаційні) повинні відбутися на ринку для позитивного впливу на роботу та результат вашої компанії?

   Перш за все хотілось би, щоб  ринок був більш прозорим та відкритим для клієнта, а це повинно починатись не лише у кожній окремо взятій страховій компанії, але й у Регуляторному органі. Уряд країни повинен зрозуміти та підтримати соціальні програми  особистого страхування , як можливість додаткового соціального забезпечення  найманих працівників за рахунок коштів роботодавців.  Тому ринок сподівається на перегляд  наявної системи  оподаткування  страхових внесків  та страхових виплат відповідно до світового досвіду.

   Крім того наша компанія підтримує програму по  створенню  єдиного реєстру  страхових агентів – як першого кроку до розкриття інформації та розвитку здорової конкуренції на ринку страхування життя.

Що ви очікуєте від 2013 року?

    Найбільше очікування  - це вступ в дію нової редакції Закону про страхування, що може надати ринку нові можливості.  Крім того ми очікуємо, що ринок і надалі буде розвиватися тими ж темпами, популяризуючи такий соціально значимий вид страхування, як  страхування життя. В цілому, я думаю, рік буде позитивним. Наша компанія представить ринку бренд AEGON. Ми продовжимо працювати за обраною стратегією та зміцнювати свою позицію на ринку. Я сподіваюся, що й інші міжнародні бренди візьмуть приклад з AEGON та прийдуть на ще молодий, але дуже перспективний український лайфовий ринок.

КОМЕНТАРІ (0)