Новини

Головна Новини Професійний погляд Підсумки діяльності страховиків-учасників «ПРІМА» за 9 місяців 2013 року

Підсумки діяльності страховиків-учасників «ПРІМА» за 9 місяців 2013 року

27.11.2013
Українська федерація убезпечення

 Відповідно до рішення Президії УФУ оприлюднені показники діяльності страхових компаній – учасників інформаційного обміну “ПРІМА” за 9 місяців 2013 року та у вересні 2013 року.

   Показники діяльності страхових компаній (Non-life) – учасників інформаційного обміну “ПРІМА” за 9 місяців 2013 року та у вересні 2013 року (за оперативною звітністю) –формат PDF

  Показники діяльності страхових компаній (Life) – учасників інформаційного обміну “ПРІМА” за 9 місяців 2013 року та у вересні 2013 року (за оперативною звітністю) – формат PDF

 

Коментує Ігнат Якубовський, начальник відділу розвитку продажів і клієнтського сервісу СК «Allianz Україна»

Підсумки роботи ризикових СК – учасників інформаційного обміну за 9 місяців 2013 відображають ситуацію на класичному ринку загалом. У вересні ключові тенденції року залишилися незмінними.

   1. Збори компаній з усіх ліній бізнесу показують динаміку близько 5-6%. Вона зумовлена:
a. невеликим приростом ринку каско. Незважаючи на падіння у вересні обсягу продажів нових авто, що стало наслідком введення утилізаційного збору, бізнес каско у вересні зростав. Ймовірна причина такої позитивної динаміки – частина клієнтів страхувала авто не одразу перед виїздом із салону, а протягом певного часу після цього;

b. розвитком каналу «супермаркети техніки та будматеріалів» і специфічних роздрібних продуктів зі страхування майна через цей канал;

c. природнім зростанням обсягу ринку ДМС, викликаним подорожчанням послуг ЛПУ і медпрепаратів;

d. перерозподілом ринку «Зеленої карти» і приведенням цін на поліси за цим видом до рівня затверджених законодавчо.

   2. Динаміка сумарних виплат збереглася на рівні -3%:
a. аналогічно показнику премій, відшкодування з ДМС зросли на 10%;

b. в той же час обсяг виплат зі страхування майна значно скоротився, тому що на відміну від 2012, за 9 місяців 2013 поки що не було крупних і масштабних збитків.

3. На фоні загальної стагнації економіки посилюється жорстка боротьба за існуючого клієнта. Нові споживачі страхових послуг на ринку практично не з’являються. Як наслідок – СК шукають все більше способів привабити клієнта, як сервісною складовою, так і ціною нижчою, ніж у конкурентів.

 



КОМЕНТАРІ (0)