Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації Страхова компанія «Оранта-Життя» представила новий сервіс для клієнтів

Страхова компанія «Оранта-Життя» представила новий сервіс для клієнтів

16.01.2013
Приватне АТ «Страхова компанія «Оранта-Життя»

   АТ «Оранта-Життя» в 2013 році продовжує курс на вдосконалення якості клієнтського сервісу. Так, черговим кроком у реалізації ефективної системи роботи з клієнтами компанії став новий електронний сервіс, заснований на використанні мобільних телефонів.

   Відтепер повідомлення клієнтів «Оранта-Життя» щодо зарахування сплачених страхових платежів на рахунок Компанії здійснюється з використанням автоматичної СМС-розсилки. Технічно це відбувається так: протягом двох днів після оплати клієнтові приходить СМС-підтвердження про зарахування коштів за його договорами страхування. Таким чином, клієнтові буде оперативно повідомлено про те, що його кошти надійшли на рахунок компанії.

    Крім того, компанія впровадила повідомлення клієнтів про перерахування страхових відшкодувань на їх банківський рахунок або через систему "Аваль-Експрес" із використанням СМС-розсилки. Відразу ж після перерахування коштів на рахунок клієнта він отримає СМС-повідомлення з точною сумою страхової виплати, а також інформацією про те, через яку систему були перераховані кошти — банківська картка чи "Аваль-Експрес".

   У зв'язку з впровадженням нових сервісів клієнтам СК «Оранта-Життя» для ефективної роботи послуг пропонується провести актуалізацію контактних даних, використовуючи сервіс на сайті компанії http://www.oranta-life.com.ua.

КОМЕНТАРІ (0)