Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації СК «АХА Страхування»: основні досягнення 2012 року

СК «АХА Страхування»: основні досягнення 2012 року

05.04.2013
АТ «СК «АХА Страхування»

    28 березня 2013р. були оголошені підсумки діяльності страхового ринку України за 2012 рік, згідно з якими СК «АХА Страхування» стала Лідером Національної Премії Insurance TOP. За результатами минулого року компанія зайняла лідируючі позиції за збором страхових премій, за обсягом страхових виплат і четвертий рік поспіль за збором страхових премій КАСКО. Крім того, АХА була названа найбільшим платником податків на страховому ринку України.

     Для французької «дочки» Групи АХА, яка є світовим лідером у сфері страхування та управління активами, 2012 рік став успішним не тільки завдяки високим фінансовим показникам.

     «У 2012 році АХА відзначила свій перший ювілей - 5 років! Ми розглядали всі можливості і перспективи 2012 року як потенціал для подальшого зростання. Нам вдалося збільшити прибуток у порівнянні з попереднім роком і залишитись лідером на страховому ринку України. Ми продовжуємо фокусуватися на наших трьох стратегічних пріоритетах - ПРИБУТКОВЕ ЗРОСТАННЯ, ЯКІСТЬ СЕРВІСУ, ПЕРСОНАЛ», - зазначив Голова Правління «АХА Страхування» Філіп Вотле.

     ПРИБУТКОВЕ ЗРОСТАННЯ    

   У 2012 році обсяг премій склав 789 млн. грн., що на 8% більше у порівнянні з 2011 роком. Загальний обсяг прибутку «АХА Страхування» (за МСФЗ) досяг 28 млн. грн. (+22%). В цілому за минулий рік компанія виплатила понад 377 млн. грн. за 45 414 страховими випадками.

    «Наші результати 2012 року говорять самі за себе - уже третій рік поспіль компанія утримує лідерство на страховому ринку України як за збором страхових платежів, за збором страхових премій по КАСКО, так і за обсягом страхових виплат», - повідомив Голова Правління «АХА Страхування» Філіп Вотле. - «Підтримка високого рівня задоволеності клієнтів і висока якість сервісу - основні напрямки стратегії компанії у всьому світі і в Україні. І як результат - 96% клієнтів АХА задоволені рівнем обслуговування в компанії».

    ЯКІСТЬ СЕРВІСУ

     АХА динамічно розвивається, зміщуючи свої пріоритети у бік задоволеності клієнта. В кінці 2012 року СК «АХА Страхування» впровадила новий інноваційний підхід до процесу врегулювання збитків – Телеврегулювання. Тепер для того, щоб заявити про збиток клієнтові немає необхідності приїжджати до офісу, досить подзвонити по телефону або зареєструвати збиток на сайті компанії.

     Інноваційність підходу, запровадженого АХА в Україні, полягає у застосуванні нових для українського страхового ринку технологій в обслуговуванні клієнтів, як в області ІТ, так і в області управління внутрішніми процесами.

    «AXA - єдина страхова компанія в Україні, що надає клієнтам подібний сервіс. Але ми не плануємо зупинятися на досягнутому, - заявив Заступник Голови Правління СК «АХА Страхування» Максим Межебицький. - У 2013-2014 роках ми плануємо і далі вдосконалювати наш сервіс, робити його більш зручним і комфортним для клієнтів».

    Проект ІТ-Трансформація, основна мета якого підтримка стратегічних бізнес ініціатив, був запущений в 2011. Серед завдань проекту - підтримка прибуткового зростання, скорочення витрат на ІТ-підтримку, синхронізація проектів, а також управління проектами в рамках однієї програми.

     «88% страхових полісів ми випускаємо з використанням автоматизованих систем», - повідомив Михайло Квіткін, Директор Департаменту ІТ «АХА Страхування». - «Скорочення часу на випуск і повторне використання даних при продовженні договорів страхування, позитивно впливає на якість обслуговування клієнтів. Наші менеджери з продажу тепер зможуть приділяти більше часу спілкуванню з клієнтами, а не витрачати його на рутинні операції».

  

    ПЕРСОНАЛ

    Фокус на персонал – один з трьох основних стратегічних пріоритетів АХА у світі і в Україні.

   «Слідуючи глобальній стратегії Групи, п'ятий рік поспіль АХА в Україні успішно продовжує інвестувати в персонал і залишається кращою соціально-відповідальною компанією. Ми переконані, що люди - основний і найважливіший актив компанії. У 2012 році 95% співробітників компанії пройшли навчання», - зазначила Ольга Кравченко HR-Директор СК «АХА Страхування».

     AXA Miles 2012. Вперше співробітники АХА в Україні були включені в програму AXA Miles 2012. Ця унікальна програма дозволяє кожному співробітникові стати власником акцій компанії.

     Послідовна стратегія Групи з фокусом на персоналі позитивно позначається на ставленні людей до компанії, в якій вони працюють. За результатами дослідження залученості персоналу 91% співробітників повністю підтримує цінності, цілі та завдання компанії.

  «Стратегія ПРИБУТКОВОГО ЗРОСТАННЯ, підтримки ВИСОКОЇ ЯКОСТІ СЕРВІСУ з фокусом на ПЕРСОНАЛ, прийнята 5 років тому, успішна і в 2013 році ми будемо продовжувати слідувати їй», - заявив Голова Правління «АХА Страхування» Філіп Вотле.

           Група АХА (Франція) - світовий лідер у сфері страхування та управління активами. Четвертий рік поспіль АХА є страховим брендом № 1 у світі. Понад 163 000 співробітників щодня обслуговують 102 мільйони клієнтів в 57 країнах світу. У 2012 році дохід Групи АХА склав 90,1 млрд. євро. Станом на 31 грудня 2012 року в управлінні компанії налічувалося 1,116 трлн. євро активів.

       СК «АХА Страхування» належить Групі АХА (Франція) та представлена на українському страховому ринку з 2007 року. В компанії працює 1 000 співробітників та 2 500 агентів по всій Україні. Сьогодні в Україні компанії довіряє більше півмільйона клієнтів.

        За підсумками дванадцяти місяців 2012 року СК «АХА Страхування» займає 1-е місце в Україні по збору страхових платежів, 1-е місце по збору страхових премій по КАСКО, а також 1-е місце за обсягом страхових виплат (за даними журналу TOP Insurance). Крім того, АХА була визнана найбільшим платником податків 2012 року (за даними журналу TOP Insurance). Станом на 31 грудня 2012 року обсяг ліквідних активів становить 886 млн. 013 тис. грн.

КОМЕНТАРІ (0)