Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації НАСК «Оранта» взяла участь у круглому столі, організованому журналом «МайбутнЄ»

НАСК «Оранта» взяла участь у круглому столі, організованому журналом «МайбутнЄ»

05.07.2013
НАСК "ОРАНТА"

   2 липня 2013 у м. Київ журнал «МайбутнЄ» спільно з Лігою страхових організацій України провели круглий стіл на тему "Як краще взнати клієнта і створити продукт на його смак?" НАСК «Оранта» на заході представив заступник Голови Правління компанії Олександр РОЗГОН. В обговоренні взяли участь представники 15 страховиків лайфового та ризикового ринку України.

   У ході дискусії обговорювалися актуальні для ринку теми, зокрема: клієнтська статистика ринку та її динаміка (лайф-нон-лайф), портрет страхувальника в Україні (за видами страхування), чи знають СК своїх клієнтів, як використовувати знання споживача для корекції продуктового портфеля - український і закордонний досвід.

   З презентацією даних, що характеризують портрет українського страхувальника в Україні, виступив головний редактор журналу «Іншуранс Топ» заступник голови ради ЛСОУ Олександр Залєтов.

   У ході дискусії заступник Голови Правління НАСК «Оранта» Олександр РОЗГОН відзначив необхідність розуміння підрозділами з продажів страхових компаній своєї цільової аудиторії по кожній з ліній бізнесу. «Клієнт, який звертається за страховим полісом КАСКО у великому обласному центрі, сильно відрізняється від страхувальника з сільської місцевості, якого цікавить безпека його майнових інтересів. Аудиторії в рамках однієї компанії можуть бути абсолютно різними, і завдання страховика - добре знати їх і правильно вести комунікацію», - поділився думкою Олександр РОЗГОН.

   Учасники круглого столу також зупинилися на питаннях ефективних підходів до вивчення профайла клієнта в Україні і за кордоном, а також як використовувати знання споживача для корекції продуктового портфеля.

КОМЕНТАРІ (0)