Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації Рівень лояльності серед клієнтів АСК «ІНГО Україна» з автокаско виріс до 87%

Рівень лояльності серед клієнтів АСК «ІНГО Україна» з автокаско виріс до 87%

27.05.2014
ПрАТ Акціонерна страхова компанія «ІНГО Україна»

   Акціонерна страхова компанія  «ІНГО Україна» у квітні-травні 2014 року провела чергове дослідження рівня споживчої лояльності клієнтів з автокаско.

   В результаті телефонного опитування були отримані думки від  клієнтів (фізичних осіб) компанії, що отримали виплату з автокаско у березні 2013 року.

   В процесі дослідження респонденти оцінювали роботу АСК «ІНГО Україна» за 10-бальною шкалою, а також відповідали на запитання, чи будуть рекомендувати компанію своїм друзям та знайомим, і чому.

   За результатами дослідження індекс споживчої лояльності клієнта (NPS) склав 87%. У порівнянні з попереднім опитуванням, проведеним на підставі виплат за лютий 2014 року, NPS виріс на 8%. Крім того, це найвищий показник за останні 2 роки, починаючи з березня 2012 р.

   Дослідження рівня лояльності клієнтів АСК «ІНГО Україна» проводить щокварталу з 2009 року. Мета проектуналагодити зворотний зв'язок із клієнтами, які одержали виплату по автокаско, а також виявити існуючі проблеми в питаннях обслуговування клієнтів.

   «Методика NPS була розроблена в 2003 році і застосовується великими світовими  компаніями, коментує Ігор Філіпенко, заступник Голови правління АСК «ІНГО Україна». Індекс лояльності показує співвідношення кількості прихильників і критиків бурштину, при цьому NPS більше 50% вважається відмінним показником. Для нас це дослідження важливе тому, що одним з головних факторів, що впливають на вибір клієнтом страхової компанії, є особисті рекомендації та відгуки друзів або знайомих». 

   «Ріст лояльності клієнтів підтверджує висока якість роботи Компанії й надаваного сервісу з автокаско, говорить Олег Коваленко-Кужольний, начальник департаменту врегулювання збитків АСК «ІНГО Україна». Ухвалення рішення про виплату для збитків не більше 10 тис. грн. в 95% випадків відбувається протягом одного дня. Для фізичних осіб середній строк від дати страхової події до дати ухвалення рішення про виплату становить 7 робочих днів. Також для прискорення строків відновлювального ремонту автомобіля клієнти можуть скористатися послугою дистанційного врегулювання».

 

КОМЕНТАРІ (0)