Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації АСК «ІНГО Україна» впровадила схему прямого запису клієнтів, що застраховані по ДМС

АСК «ІНГО Україна» впровадила схему прямого запису клієнтів, що застраховані по ДМС

10.07.2014
ПрАТ Акціонерна страхова компанія «ІНГО Україна»

   Клієнти, які застраховані в АСК «ІНГО Україна» за програмами добровільного медичного страхування (ДМС), починаючи з липня 2014 р. змогли оцінити переваги схеми прямого запису на прийом в Медичний центр «ІНГО».

   Концепція прямого запису передбачає заміну телефонного спілкування між страховою компанією і Медичним центром «ІНГО» на прямий доступ в інформаційну систему МЦ.

   Клієнтові потрібно зробити тільки один дзвінок в Медичний асистанс АСК «ІНГО Україна. Далі співробітник асистансу за допомогою WEB-інтерфейсу потрапляє в інформаційну систему Медичного центру, може побачити доступний час конкретного лікаря або процедури і записати пацієнта в клініку.

   Зазвичай процес запису застрахованих у поліклініку включає ряд телефонних комунікацій між страховою компанією, клієнтом і медичним закладом для узгодження та підтвердження часу прийому.

   «Переваги нової схеми для клієнтів очевидні, оскільки така схема запису набагато зручніша і скорочує процес комунікації зі страховою компанією більш ніж в 2 рази. У разі поганого самопочуття це дуже суттєво для застрахованої особи», – говорить Заступник голови Правління АСК« ІНГО Україна» Генадій Мисник.

   «Поки ми впровадили дану схему тільки між АСК« ІНГО Україна» і МЦ «ІНГО», але плануємо розширювати її на інші страхові компанії, які обслуговують застрахованих осіб по ДМС в Медичному центрі», – коментує Генеральний директор МЦ «ІНГО» Сергій Джевага.

 

КОМЕНТАРІ (0)