Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації «АХА Страхування» виплатила 822 тис. грн. за трьома великим збитками

«АХА Страхування» виплатила 822 тис. грн. за трьома великим збитками

14.09.2014
АТ «СК «АХА Страхування»
?

   В кінці серпня 2014 року «АХА Страхування» виплатила понад 822 тис. грн. страхового відшкодування за трьома договорами КАСКО.

   Перші дві страхових події, за якими АХА здійснила великі виплати в серпні, сталися в результаті ДТП. Водій автомобіля Mercedes-Benz ML був змушений зманеврувати і зіткнувся з деревом на узбіччі, для того щоб уникнути наїзду на тварину. Ще з одним клієнтом АХА, власником Audi A4 Allroad, ДТП сталося після того, як він не витримав безпечної дистанції і в результаті зіткнувся з іншим транспортним засобом.

   У третій великій страховій події - клієнт «АХА Страхування» вночі виявив відсутність свого автомобіля Toyota Land Cruiser, що був припаркований біля будинку в Києві.

   Всі три транспортних засоби були застраховані за програмою КАСКО «Все включено», тобто страхування від усіх ризиків. Це дуже зручно для клієнта, оскільки неможливо передбачити, що може статися з автомобілем на дорозі або навіть на стоянці, що охороняється. Крім традиційних ризиків: викрадення, збиток внаслідок ДТП, збитки внаслідок стихійних лих, пожежі, протиправних дій третіх осіб, АХА відшкодовує збитки, спричинені внаслідок зовнішнього фізичного впливу інших випадкових подій. Поліс АХА також покриває витрати на евакуацію пошкодженого внаслідок страхового випадку авто з місця ДТП до місця зберігання або ремонту на території України.

   «АХА Страхування» стабільно врегульовує більше 600 страхових подій (і це тільки по КАСКО!) на тиждень, виплачуючи більше 1 млн. грн. на день, - коментує Руслан Грабко, заступник віце-президента з операційної діяльності «АХА Страхування».

   «Поліпшення якості сервісу для АХА – щоденне завдання для співробітників і предмет постійної уваги з боку менеджменту та акціонерів. Середній термін врегулювання збитків по КАСКО в «АХА Страхування» - 15 календарних днів. Це чесний термін, саме середній, саме в календарних днях (а не робочих), тобто багато збитків врегульовуються швидше (так, 40% збитків врегульовуються за 10 календарних днів, 65% - за 15 календарних днів)», - додав Руслан.
При цьому рівень задоволеності якістю обслуговування в компанії складає 93%.

КОМЕНТАРІ (0)