Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації Рівень лояльності серед клієнтів АСК «ІНГО Україна» з автокаско у жовтні-листопаді 2014 р. склав 84%

Рівень лояльності серед клієнтів АСК «ІНГО Україна» з автокаско у жовтні-листопаді 2014 р. склав 84%

28.11.2014
ПрАТ Акціонерна страхова компанія «ІНГО Україна»

   АСК«ІНГО Україна» у жовтні-листопаді 2014 року провела чергове дослідження рівня споживчої лояльності клієнтів з автокаско.

   В результаті телефонного опитування були отримані відгуки від клієнтів-фізичних осіб, що отримали виплату з автокаско у вересні 2014 року.

   В процесі дослідження респонденти оцінювали роботу АСК «ІНГО Україна» за 10-бальною шкалою, а також відповідали на запитання, чи будуть рекомендувати компанію своїм друзям та знайомим, і чому.

   За результатами дослідження індекс споживчої лояльності клієнта (NPS) склав 84%. У порівнянні з попереднім опитуванням, проведеним на підставі виплат за серпень 2014 року, NPS виріс на 1%.

   Дослідження рівня лояльності клієнтів АСК «ІНГО Україна» проводить щомісяця з 2009 року. Мета проектуналагодити зворотний зв'язок із клієнтами, які одержали виплату по автокаско, а також виявити існуючі проблеми в питаннях обслуговування клієнтів.

   Методика NPS була розроблена в 2003 році і застосовується великими світовими компаніями. Індекс лояльності показує співвідношення кількості прихильників і критиків бренду: чим вищий NPS, тим більший відсоток опитаних клієнтів схильний рекомендувати компанію своїм друзям і знайомим.

КОМЕНТАРІ (0)