Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації НАСК «ОРАНТА» вдосконалює процес врегулювання збитків за договорами КАСКО

НАСК «ОРАНТА» вдосконалює процес врегулювання збитків за договорами КАСКО

02.07.2015
НАСК "ОРАНТА"

   З 1 липня 2015 року в НАСК «ОРАНТА» почала діяти програма покращення якості обслуговування клієнтів Компанії за договорами добровільного страхування наземних транспортних засобів - КАСКО.

   Основна суть цієї програми полягає у суттєвому скороченні термінів врегулювання страхових справ та у прискоренні процедури виплати страхового відшкодування клієнтам Компанії.

    Наразі НАСК «ОРАНТА» зобов’язана не пізніше 14-тиденного терміну з дня настання ДТП провести всі процедури з врегулювання справи і прийняти кінцеве рішення про виплату страхового відшкодування.

    Нагадаємо, що при настанні страхового випадку за договорами страхування КАСКО, клієнтам НАСК «ОРАНТА» необхідно негайно (безпосередньо з місця події) повідомити асистуючу компанію «Гарант-АСІСТАНС» за телефоном цілодобової гарячої лінії 0 800 50 05 05 і діяти відповідно до рекомендацій асиситуючої компанії та умов договору.

 

КОМЕНТАРІ (0)