Новини

Головна Новини Новини учасників Федерації Фінансова стійкість та клієнтоорієнтованість - основний тренд діяльності НАСК «ОРАНТА»

Фінансова стійкість та клієнтоорієнтованість - основний тренд діяльності НАСК «ОРАНТА»

21.10.2016
НАСК "ОРАНТА"

  ОРАНТА продовжує реалізовувати свою стратегію розвитку, спрямовану  на фінансову стабільність та  вдосконалення якості обслуговування клієнтів.

  Незважаючи на несприятливі економічні та політичні умови, впродовж 2016 року ОРАНТА змогла суттєво покращити показники фінансової стійкості компанії завдяки виваженій політиці в управлінні фінансами та зростанню зібраних страхових премій.

  Фінансовий прибуток компанії ОРАНТА  за 9 місяців 2016 року склав 29 млн. грн., а загальна сума активів компанії  (станом на 30.09.2016) становила 611 млн. грн. На кінець звітного періоду страхові резерви компанії сформовані у сумі  318 млн. грн., а їх достатність підтверджена незалежним  сертифікованим актуарієм.

  Фактичний запас платоспроможності перевищує нормативний на 116 млн. грн., що дозволяє компанії ОРАНТА своєчасно і в повному обсязі виконувати всі свої зобов'язання перед понад 2 млн. споживачів страхових послуг. Усі страхові резерви і капітал Компанії представлені якісними активами, ліквідність яких повністю відповідає зобов'язанням.

   Важливо відзначити, що ОРАНТА  притримується консервативного підходу в управлінні фінансами: серед партнерів обираються лише надійні державні банки  та банки акціонерів, що зумовлює стабільний дохід від фінансових  операцій.

   Компанія розширює свою присутність в роздрібному сегменті. За 9 місяців  2016 року ОРАНТА  зібрала валових страхових премій на суму 385 млн.грн., що на 14 % більше, ніж за аналогічний період минулого року, в тому числі за договорами автострахування (внутрішні та міжнародні договори) на суму 276 млн.грн., що на  16 % більше, ніж за аналогічний період  2015 року.

За 9 місяців  2016 року ОРАНТА виплатила своїм клієнтам страхові  відшкодування на загальну суму 108 млн. грн.

   У напрямку покращення якості обслуговування клієнтів ОРАНТА  впровадила клієнтоорієнтовані сервіси, завдяки яким в компанії скорочені строки врегулювання та  виплат страхового відшкодування по лінії бізнесу  КАСКО  до  10 днів, а по лінії  «Автоцивілка» - відповідно до норм, встановлених законодавством, що привело до підвищення  рівня задоволеності клієнтів і, як наслідок, ОРАНТА вкотре підтверджує позицію лідера на ринку «Автоцивілка».

   ОРАНТА і надалі здійснюватиме реформування власних бізнес-процесів для покращення якості обслуговування своїх клієнтів та приймати активну участь у реформуванні страхового ринку в цілому.

 

КОМЕНТАРІ (0)